Filme de nota 10
Ce filme noi au mai aparut.. Seriale tale preferate..
Reguli forum
- nu folositi cuvinte obscene;
- nu aduceti injurii la adresa celorlalti useri;
- nu faceti reclama aiurea la alte siteuri/forumuri/bloguri/servere; daca nu se cere respectivul link;
- nu folositi reclame sau link-uri in semnaturi;
- nu folositi cuvinte obscene;
- nu aduceti injurii la adresa celorlalti useri;
- nu faceti reclama aiurea la alte siteuri/forumuri/bloguri/servere; daca nu se cere respectivul link;
- nu folositi reclame sau link-uri in semnaturi;
Filme de nota 10
de Marius » 19:44 , 20 Sep 2010
In ultimul timp nu am mai ras la o comedie asa cum faceam la American pie, la un Little man sau multe zeci de filme. Sunt total dezamagit de esecurile scoase in ultima perioada. De 2 luni incerc sa vad o comedie care macar sa ma faca sa zambesc , nu neaparat sa rad cu lacrimi. Am vazut "Not another teen movie" -Wrong, "Mean Grils"-Failure, "Grown Ups"-Cat de cat dar tot slab. Care vi s-au parut cele mai frumoase filme?(Nu conteaza anul lansarii)
O sa fac o lista cu filmele care mi s-au parut intr-adevar demne de a fi vizionate:
Comedii: Toate,absolut toate seriile American pie, Little man, It's a Boy Girl Thing, Starsky & Hutch, The Hangover
Actiuni: Eagle eye, Prince of Persia: The Sands of Time(Recomand sa il vedeti la cinema 3D) , Hotii de diamante, Greu de ucis 3 si 4
Horror:13 fantome, Seriile Wrong turn,
Mai sunt multe altele dar momentan nu imi vin in minte.
Va invit sa lasati filme demne de Hall of Fame-ul personal.
O sa fac o lista cu filmele care mi s-au parut intr-adevar demne de a fi vizionate:
Comedii: Toate,absolut toate seriile American pie, Little man, It's a Boy Girl Thing, Starsky & Hutch, The Hangover
Actiuni: Eagle eye, Prince of Persia: The Sands of Time(Recomand sa il vedeti la cinema 3D) , Hotii de diamante, Greu de ucis 3 si 4
Horror:13 fantome, Seriile Wrong turn,
Mai sunt multe altele dar momentan nu imi vin in minte.
Va invit sa lasati filme demne de Hall of Fame-ul personal.
Dacă vrei admin sau unban faci cerere, nu te obosi să mă contactezi pe privat.
Re: Filme de nota 10
de Ionut » 20:13 , 20 Sep 2010
Comedie:
Marius daca vrei sa razi in recomand seria de filme Ace Ventura respectiv: Ace Ventura: -Pet Detective(1994)
-When Nature Calls(1995)
-Pet Detective Jr(2009)
La felul in care se stramba Jim Carrey in film nu ai cum sa nu razi.
Actiune:
-Transporter 3 (2008)
-Death Race (2008)
-Babylon A.D. (2008)
Horror:
-Laid to rest(2009)
-A Nightmare on Elm Street (2010)
Vizionare placuta
Marius daca vrei sa razi in recomand seria de filme Ace Ventura respectiv: Ace Ventura: -Pet Detective(1994)
-When Nature Calls(1995)
-Pet Detective Jr(2009)
La felul in care se stramba Jim Carrey in film nu ai cum sa nu razi.
Actiune:
-Transporter 3 (2008)
-Death Race (2008)
-Babylon A.D. (2008)
Horror:
-Laid to rest(2009)
-A Nightmare on Elm Street (2010)
Vizionare placuta
My name is Network...RebelNetwork!!!
-
Ionut - Moderator
- Mesaje: 233
- Membru din: 21:32 , 13 Dec 2009
- Localitate: Constanta
Re: Filme de nota 10
de Relaxion » 21:44 , 20 Sep 2010
Sa vedem...
Incepem cu actiunea>
The Bourne Trilogy> Identity http://www.imdb.com/title/tt0258463/, Supremacy http://www.imdb.com/title/tt0372183/, Ultimatum http://www.imdb.com/title/tt0440963/
The Hunt for Red October http://www.imdb.com/title/tt0099810/
Gone in 60 Seconds http://www.imdb.com/title/tt0187078/
Lethal Weapon I-IV http://www.imdb.com/title/tt0093409/ http://www.imdb.com/title/tt0097733/ http://www.imdb.com/title/tt0104714/ http://www.imdb.com/title/tt0122151/
The Game http://www.imdb.com/title/tt0119174/
Horror/Thriller
Darkness Falls http://www.imdb.com/title/tt0282209/
House on Haunted Hill http://www.imdb.com/title/tt0185371/
The Ring http://www.imdb.com/title/tt0298130/, The Ring 2 http://www.imdb.com/title/tt0377109/
Silent Hill http://www.imdb.com/title/tt0384537/
Comedie
Kinky Boots http://www.imdb.com/title/tt0434124/
Sgt. Bilko http://www.imdb.com/title/tt0117608/
Barnyard http://www.imdb.com/title/tt0414853/
Death at a Funeral http://www.imdb.com/title/tt0795368/
A Dog's Breakfast http://www.imdb.com/title/tt0796314/
Run, Fat Boy, Run http://www.imdb.com/title/tt0425413/
Love Actually http://www.imdb.com/title/tt0314331/
Black Cat, White Cat http://www.imdb.com/title/tt0118843/
Aceasta este doar o foarte, foarte mica parte a filmelor care chiar ii plac. Va recomand cu caldura sa le vizionati, daca nu ati apucat.
Atentie, Death at a Funeral e filmul britanic, din 2007. Copia americana este un jaf total comparativ cu originalul.
Sa-mi spuneti daca va plac filmele, sunt curios
Incepem cu actiunea>
The Bourne Trilogy> Identity http://www.imdb.com/title/tt0258463/, Supremacy http://www.imdb.com/title/tt0372183/, Ultimatum http://www.imdb.com/title/tt0440963/
The Hunt for Red October http://www.imdb.com/title/tt0099810/
Gone in 60 Seconds http://www.imdb.com/title/tt0187078/
Lethal Weapon I-IV http://www.imdb.com/title/tt0093409/ http://www.imdb.com/title/tt0097733/ http://www.imdb.com/title/tt0104714/ http://www.imdb.com/title/tt0122151/
The Game http://www.imdb.com/title/tt0119174/
Horror/Thriller
Darkness Falls http://www.imdb.com/title/tt0282209/
House on Haunted Hill http://www.imdb.com/title/tt0185371/
The Ring http://www.imdb.com/title/tt0298130/, The Ring 2 http://www.imdb.com/title/tt0377109/
Silent Hill http://www.imdb.com/title/tt0384537/
Comedie
Kinky Boots http://www.imdb.com/title/tt0434124/
Sgt. Bilko http://www.imdb.com/title/tt0117608/
Barnyard http://www.imdb.com/title/tt0414853/
Death at a Funeral http://www.imdb.com/title/tt0795368/
A Dog's Breakfast http://www.imdb.com/title/tt0796314/
Run, Fat Boy, Run http://www.imdb.com/title/tt0425413/
Love Actually http://www.imdb.com/title/tt0314331/
Black Cat, White Cat http://www.imdb.com/title/tt0118843/
Aceasta este doar o foarte, foarte mica parte a filmelor care chiar ii plac. Va recomand cu caldura sa le vizionati, daca nu ati apucat.
Atentie, Death at a Funeral e filmul britanic, din 2007. Copia americana este un jaf total comparativ cu originalul.
Sa-mi spuneti daca va plac filmele, sunt curios
-
Relaxion - Admin Server CS
- Mesaje: 196
- Membru din: 22:28 , 27 Mar 2010
Re: Filme de nota 10
de Prototype » 13:28 , 30 Sep 2010
Am vizionat aproximativ 15 filme din colectia voastra si nici unul nu m-a dezamagit. O sa revin si eu cu un top personal.
-
Prototype - Moderator
- Mesaje: 198
- Membru din: 17:23 , 21 Dec 2009
- Localitate: Bucuresti
Re: Filme de nota 10
de Relaxion » 22:24 , 30 Sep 2010
Hmm... Ar trebui si eu sa fac o noua lista. Revin cu ea curand
-
Relaxion - Admin Server CS
- Mesaje: 196
- Membru din: 22:28 , 27 Mar 2010
Re: Filme de nota 10
de 4ddict3d » 19:49 , 12 Dec 2010
Actiune:
The Expendables
Terminator "toate"
Independence day(1996) (actiune + SF)
Comedie:
Euro trip
You don't mess with the Zohan
The new guy
Liar liar
The Expendables
Terminator "toate"
Independence day(1996) (actiune + SF)
Comedie:
Euro trip
You don't mess with the Zohan
The new guy
Liar liar
- 4ddict3d
- Utilizator Nou
- Mesaje: 9
- Membru din: 16:34 , 07 Dec 2010
6 mesaje
• Pagina 1 din 1
Cine este conectat
Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 1 vizitator